سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

۴ بازديد
شما می خواهید تأثیر مثبتی طراحی سایت مشهد بر بازدیدکنندگان وب سایت جدید بگذارید. شما می خواهید آنها به محصولات یا خدمات شما علاقه مند شوند و مشتری شوند. اگر طراحی وب سایت شما با موضوع فروش شما مطابقت نداشته باشد، اولین تاثیر منفی بر روی مخاطبان خود خواهید گذاشت. زیرا 94 درصد از اولین برداشت ها به طراحی وب سایت شما مربوط می شود.
طراحی وب سایت شما نه تنها باید تاثیر اولیه خوبی داشته باشد، بلکه باید بتواند تعیین کند که آیا کسب و کار شما به فروش خواهد رسید یا خیر. طراحی سایت چگونه می تواند فروش را بهبود بخشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه طراحی مجدد وب سایت می تواند به افزایش درآمد کسب و کار شما کمک کند، ادامه مطلب را بخوانید!
برای اطلاع از آخرین روندهای دیجیتال مارکتینگ و نکات کاربردی در استفاده از طراحی وب و بازاریابی برای افزایش سود، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!
طراحی سایت چگونه می تواند فروش را بهبود بخشد؟
طراحی سایت این قدرت را دارد که به افزایش فروش و بهبود سودآوری شرکت کمک کند. پس چگونه طراحی سایت می تواند فروش را بهبود بخشد؟
بیایید به برخی از آمارها نگاه کنیم که نشان دهنده تأثیر طراحی وب سایت بر فروش است:
75 درصد از نظرات در مورد اعتبار وب سایت مربوط به طراحی است
زمانی که کاربران به وب سایت شما نگاه می کنند، بر اساس طراحی شما معتبر بودن یا نبودن آن را تشخیص می دهند.بنابراین، اگر طراحی فعلی شما قدیمی باشد، بازدیدکنندگان به شما اعتماد نخواهند کرد و از وب سایت شما دوری خواهند کرد. این باعث می شود که فروش به کسب و کار خود را از دست بدهید.
وقتی طراحی فروشگاه و وب سایت فروش خود را بهبود می دهید، اعتبار سایت خود را افزایش می دهید. یک وب سایت تمیز و مدرن به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که با مرور یا خرید در صفحه شما احساس راحتی کنند. در نتیجه احتمال خرید از کسب و کار شما بیشتر است.
بهبود و طراحی مجدد وب سایت شما باعث افزایش اعتبار و افزایش فروش برای شرکت شما می شود.
89 درصد از مردم پس از تجربه کاربری بد (UX) از وب سایت رقیب خرید می کنند.
آیا می خواهید بدانید طراحی وب چگونه می تواند فروش را بهبود بخشد؟ با بررسی اینکه طراحی وب سایت شما چگونه بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد شروع کنید.
اگر وب سایت شما قدیمی باشد، استفاده از آن سخت است و بازدیدکنندگان باقی نمی مانند. آنها سایت شما را ترک می کنند و از سایت رقیب بازدید می کنند و در نتیجه فروش خود را از دست می دهند.
با این حال، وب سایتی که تجربه مثبتی با طراحی عالی ارائه می دهد، مردم را با سایت شما درگیر می کند. نه تنها آنها را با یک سایت بصری جذاب جذب خواهید کرد، بلکه یک وب سایت کاربردی و آسان برای مخاطبان خود خواهید داشت. این طراحی بهبود یافته منجر به تعامل و فروش بیشتر برای کسب و کار شما می شود.
38 درصد از مردم اگر وب سایت جذاب نباشد، با آن ارتباط برقرار نمی کنند
اگر طراحی وب سایت شما از نظر بصری جذاب نباشد، مردم از تعامل با آن دست می کشند. بازدیدکنندگان شما می خواهند با صفحاتی که از نظر بصری جذاب هستند تعامل داشته باشند و توجه آنها را جلب کنند. یک وب سایت قدیمی مردم را دور می کند، به این معنی که آنها به فروش برای تجارت شما تبدیل نمی شوند.
با این حال، با سرمایه گذاری در طراحی وب سایت، می توانید فروش و درآمد بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید. شما می‌توانید وب‌سایتی جذاب‌تر از نظر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما را جذب کرده و آنها را وادار به تعامل با محتوای شما کند.
5 راه برای بهینه سازی وب سایت ها برای افزایش فروش
اکنون که می دانید طراحی وب چقدر برای فروش اهمیت دارد، وقت آن است که بررسی کنید چگونه می توانید طراحی وب سایت خود را برای افزایش فروش بهبود بخشید.
1- طراحی سایت ریسپانسیو و یکپارچه داشته باشید
هنگامی که اهمیت طراحی وب را درک کردید، می توانید تأثیر یک وب سایت کاربردی را که مخاطبان شما را درگیر می کند، درک کنید. اولین قدم برای افزایش فروش، ترکیب طراحی واکنشگرا است. طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که وب سایت شما با هر دستگاهی که شخص استفاده می کند سازگار است.
اگر شخصی از یک دستگاه تلفن همراه از وب سایت شما بازدید می کند، طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که سایت شما با صفحه نمایش های کوچکتر مطابقت دارد. این بدان معناست که کاربران همان تجربه شگفت انگیزی را خواهند داشت که وقتی از سایت شما از طریق دسکتاپ بازدید می کنند. از آنجایی که بیش از 60 درصد مشتریان از وب سایت های ریسپانسیو موبایل خرید می کنند، باید طراحی ریسپانسیو را در سایت خود قرار دهید.
طراحی سایت ریسپانسیو به شما کمک می کند تا فروش کسب و کار خود را افزایش دهید.
2-دکمه های تماس برای اقدام (CTA) در محل
اگر می خواهید فروش خود را با طراحی وب سایت افزایش دهید، بر فراخوان های خود تمرکز کنید. هنگامی که مخاطبان شما اطلاعات سایت شما را دوست دارند و می خواهند قدم بعدی را بردارند، به یک CTA نیاز دارند تا آنها را راهنمایی کند. اگر CTA های شما در صفحه ظاهر نشوند یا به مخاطب نگویند که چگونه ادامه دهند، فروش کسب و کار خود را از دست خواهید داد.
شما می توانید با ایجاد CTAهایی که بازدیدکنندگان را به صفحه شما هدایت می کند، فروش را افزایش دهید. به این مثال از اپل نگاه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.