شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش طراحی قالب سایت با html , css

۳ بازديد
با سلام خدمت کاربران و علاقمندان طراحی سایت مشهد به آموزش طراحی سایت. با مجموعه آموزش کامل طراحی قالب وب در 20 فیلم آموزشی در خدمت شما خواهیم بود.
در سالهای اخیر، رویکرد سازنده به جامعه، فناوری و گوشی های هوشمند؛ به دلیل استفاده از دستگاه هایی مانند تبلت، وب سایت ها مورد توجه قرار گرفتند و تبدیل به داغ ترین بازار طراحی وب سایت شدند.
اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگوییم که طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت وب سایت یا تطبیق و طراحی مجدد یک وب سایت قدیمی در اینترنت است.
در حال حاضر میلیون ها وب سایت در سرتاسر جهان وجود دارد که هیچ کدام از آنها بیش از 28 سال قدمت ندارند. و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. چون از آنها زیاد استفاده می شود.
در این دوره، تمام تگ ها و توابع HTML و CSS را مرحله به مرحله مرور می کنیم.
اهمیت ایجاد یک قالب وب سایت با HTML/CSS:
اگرچه زمان زیادی از شروع زبان HTML/CSS می گذرد، اما آنقدر قدیمی نیست که به عنوان پایه ای برای یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر شناخته شود و نسخه های جدیدی برای بهبود آن منتشر شده است.
HTML5 نسخه جدیدی از HTML است و امکانات زیادی مانند Reactive به آن اضافه شده است.زبان HTML/CSS اساس برنامه نویسی در زبان های مختلف است.
مانند: PHP، ASP.NET، JAVASCRIPT و ... برای داشتن تمامی عناصر لازم در هر یک از زبان های ذکر شده و طراحی وب (طراح قالب)، وب مشاور وب (پشتیبانی وب) . ، طراحان وب (توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت) باید به طور کامل آموزش HTML/CSS داشته باشند و بتوانند قالب وب سایت را از صفر تا صد طراحی کنند. ایده ها درست جلوی چشم شما هستند و نمی توان آنها را از صفحات دیگر کپی کرد، به همین دلیل در بین محصولات ایجاد شده با HTML/CSS، جذاب ترین آنها از نظر کاربر تبلیغ و فروخته می شود.
HTML5 همچنین قابلیت ایجاد لوگو را اضافه کرد، از طریق تگ
روش های تدریس در آکادمی پرتو:
آکادمی پرتو با داشتن اساتید مجرب و مجرب طراح، امکان یادگیری HTML/CSS را به صورت کاملا حرفه ای و پروژه محور ارائه می دهد و در پایان طراحی وب سایت شما و همکاری با شرکت های معتبر همراه شما خواهد بود.
در صورت نیاز به راهنمایی تیم متخصص آکادمی پرتو آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت تلفنی و حضوری می باشد.
برای مشاهده کارهای حرفه ای دانشجویان آکادمی پرتو روی لینک های زیر کلیک کنید.
نمونه کارها طراحی وب دانشجویی با HTML/CSS
تصویر زیر نمونه ای از طراحی قالب با استفاده از HTML/CSS توسط یکی از دانشجویان آکادمی Perto است.
در این پست از سری آموزش html به موضوع ساخت یک قالب ساده html می پردازیم. همانطور که می دانید یک صفحه وب از کدهای html تشکیل شده و در واقع ستون های یک وب سایت را تشکیل می دهد. صفحات وب نقش مهمی در برقراری ارتباط با کاربر دارند و طراحی زیبا و در عین حال ساده صفحه وب به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی با صفحه وب ارتباط برقرار کند. در این پست یک قالب html ساده و کاربردی ایجاد می کنیم، پس با ما همراه باشید.
وب سایت چیست؟
صفحات وب صفحاتی هستند که در مرورگر نمایش داده می شوند و کاربران می توانند با آنها تعامل داشته باشند. هر وب سایت آدرس (URL) خود را دارد که از طریق آن می توان به آن دسترسی داشت. وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML نوشته می شوند. به زبان ساده، یک صفحه وب سندی است که در مرورگر قابل مشاهده است. این وب سایت حاوی متن، تصاویر، لینک ها و فایل های چند رسانه ای است و ممکن است از طریق لینک به وب سایت های دیگر متصل شود.
صفحات وب را می توان به عنوان یک فایل در سیستم شما یا به صورت آنلاین روی سرور ذخیره کرد. اگر صفحه وب شما در سرور ذخیره شده است، برای مشاهده آن باید آدرس صفحه وب را در مرورگر وارد کنید.
خلاصه html
همانطور که در بالا ذکر شد، html یک زبان نشانه گذاری است که مخفف Hyper Text Markup Language است. اگر به طراحی صفحات وب و قالب های وب سایت علاقه مند هستید، با یادگیری HTML شروع کنید. شروع به یادگیری HTML مانند ورود به دنیای طراحی وب و طراحی صفحات زیبا و جذاب است.
برای گرفتن بهترین نتیجه از این آموزش ساخت یک قالب ساده html، بهتر است تمام مراحل ذکر شده را تمرین کنید. در این آموزش عملا تمامی کدهای ذکر شده را ایجاد می کنیم و در پایان مقاله سورس کد کامل قالب ذخیره و دانلود می شود.
ویرایشگر apt را نصب کنید
برای کدنویسی ابتدا به یک ویرایشگر کد نیاز دارید که بتوانید کدهای مورد نظر را بنویسید. همانطور که می دانید نرم افزار Notepad ساده ترین ویرایشگر متن در ویندوز است و حتی می توانید از این ویرایشگر استفاده کنید. اما توصیه می کنیم از ویرایشگری با امکانات بیشتر استفاده کنید.
1- برای ایجاد یک صفحه وب ابتدا Notepad را باز کنید. به منوی File رفته و روی Save As کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.