شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

۳ بازديد
ما بیش از 10 سال است طراحی سایت مشهد که برای شرکت های مختلف وب سایت می سازیم و این کار را به روش ها و روش های مختلف انجام می دهیم. آیا با کد نویسی 0 تا 100 یا با سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس یکی از دغدغه های اصلی مشتریان ما همیشه این بوده که چگونه بر اساس بودجه و هدف خود یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی بسازیم؟ کدنویسی از ابتدا بهتر است یا استفاده از یک سیستم CMS آماده؟
ما همچنین سعی کرده ایم بهترین نوع را بر اساس پارامترهای مختلف مانند بودجه، اندازه و دامنه کسب و کار مشتری، هدف مشتری و غیره توصیه کنیم. در این مقاله سعی شده است راهنمای کامل و جامعی برای افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارند اما بین راه های مختلف راه اندازی فروشگاه اینترنتی سردرگم هستند تهیه کنیم تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.
روش هایی که در این مقاله بررسی کردیم عموماً برای بودجه بسیار کم، بودجه متوسط ​​و بودجه بالا هستند، در صورت عدم انتخاب روش مناسب، کل بودجه شما می تواند صرف راه اندازی فروشگاه شود که تاثیری در سود نخواهد داشت. شما و بودجه تان را به طور کامل نابود کنید. اگرچه این بودجه بسیار ناچیز است.
علاوه بر این، انتخاب اشتباه وب سایت و اجرای فروشگاه اینترنتی می تواند در آینده مشکلات دیگری مانند تأخیر وب سایت و عدم فعالیت مشتری را به همراه داشته باشد.
از روشی کاملا رایگان برای فروش آنلاین محصولات استفاده کنید
ایجاد وبلاگ هزینه ای ندارد. بسیاری از سیستم های وبلاگ نویسی داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید از آنها برای سفارشی سازی وبلاگ خود به سلیقه خود استفاده کنید.
شاید بگویید این وبلاگ هیچ ربطی به فروشگاه اینترنتی که دیدید ندارد، اما بد نیست بدانید وبلاگ های زیادی وجود دارند که از رتبه و اعتبار بالاتری نسبت به برخی فروشگاه های اینترنتی برخوردارند. این وبلاگ ها محتوای ارزشمندی تولید می کنند که طرفداران زیادی پیدا کرده است و از این محبوبیت برای فروش محتوا یا سایر محصولات خود استفاده می کنند. نکته مهم در مورد این وبلاگ ها محتوای ارزشمندی است که صاحبان آنها تولید می کنند، این افراد فوق العاده خلاق هستند و وقت و انرژی زیادی را صرف مطالب خود می کنند.
البته این روش برای صاحبان مشاغل حساس به زمان مناسب نیست، اما وجود آن گواهی بر اهمیت و اهمیت محتوا به عنوان ابزاری مهم در هر نوع وب سایت یا فروشگاهی است.
استفاده از این روش برای کسانی که در فروش همکاری می کنند و محصولی ندارند مفیدتر است. با استفاده از وبلاگ ها می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به اولین نتایج گوگل برسید و از طریق وبلاگ خود به ترافیک و فروش هر چه بیشتر پی ببرید.
در حال حاضر بهترین سایت ها برای این کار کاما، آمیگو، مداد و سایت های مشابه هستند.
نمونه ای دقیق از نحوه فروش محصولات در سایت های وبلاگ و کسب درآمد میلیونی از آن
در تصویر زیر نمونه بسیار کاربردی فردی را مشاهده می کنید که مقاله وبلاگی را به منظور فروش در سایت آمیگو منتشر کرده است. این محتواها برای کاربران جذابیت بیشتری دارد و با توجه به نوع نقد آنها، مخاطب را نیز به خرید این محصولات ترغیب می کند. برای مشاهده این پست وبلاگ می توانید اینجا را کلیک کنید.
راه طولانی و پرهزینه برای ساخت فروشگاه اینترنتی!
راه دیگری که می توانید برای راه اندازی فروشگاه خود استفاده کنید، استفاده از آن با استفاده از اسکریپت های خاص است. به این ترتیب شما یک برنامه نویس یا تیمی از برنامه نویسان را استخدام می کنید (می توانید این کار را به یک شرکت نرم افزاری بسپارید) و آنها تمام نیازهای سایت را از صفر تا صد برای شما می نویسند.
این روش مزایا و معایبی دارد که باید به آنها توجه کنید.
از مزایای این سیستم می توان به سرعت دانلود بالای سایت کد، امکان سازماندهی و ایجاد گزینه های مورد نظر در سایت، امکان ایجاد و ارتباط با سایر نرم افزارها مانند نرم افزار حسابداری، انبار و ... اشاره کرد.
معایب این روش: اجرای آن زمان زیادی می برد، گاهی از 3 ماه تا 6 ماه و بیشتر (بسته به امکانات فروشگاه)، هزینه بالا و گاهی دستمزد فرد. تیم برنامه نویس، زمان و هزینه هنگفت برای تغییرات آتی و توسعه فروشگاه، هزینه نگهداری و پشتیبانی بالا...
بهترین راه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای مشاغل متوسط ​​و کوچک
فروشگاه سازهای متن باز نرم افزاری هستند که به شما امکان می دهند فروشگاه مورد نظر خود را ایجاد کنید. مزیت این فروشگاه ساز دسترسی به کدهای آن است که با آن می توانید ظاهر سایت خود را مطابق با سلیقه شخصی خود تغییر دهید. در زیر چند نمونه از این فروشگاه آورده شده است.
وردپرس. ارزان ترین و در دسترس ترین گزینه CMS
یکی از راه هایی که می توانید یک فروشگاه آنلاین بسازید استفاده از وردپرس است. وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را می دهد که سایت خود را ایجاد کرده و آن را با حداقل اطلاعات در مورد ساخت و برنامه نویسی وب سایت ذخیره کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.