شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

معرفی چند نمونه از سایت های ساخت سایت رایگان

۵ بازديد
همانطور که می دانید علاوه  طراحی سایت مشهد بر داشتن یک وب سایت تجاری، شخصی و غیره، توسط شرکت های طراحی سایت و طراحان حرفه ای قابل طراحی و ساخت می باشد، در دنیای پیشرفته امروزی می توانید خودتان بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی آن را ایجاد کنید. وب سایت در نرم افزار و طراحی وب. وب سایت های زیادی هستند که این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کرده اند و دارای قالب های از پیش ساخته شده و سایر موارد مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت هستند. شما می توانید یک طراح حرفه ای شوید. همه شما باید با وب سایت گوگل آشنا باشید. گوگل مدت‌هاست که امکان داشتن وب‌سایت رایگان را برای کاربران فراهم کرده است. می توانید عکس ها، فیلم ها و تمام اطلاعات را آپلود کنید و در دسترس همه قرار دهید، یا می توانید یک وب سایت مخفی داشته باشید. برای استفاده از آن، به یک ایمیل گوگل نیاز دارید، بنابراین می توانید سایت خود (https://sites.google.com/site/googelsites/home/1) را با ظرفیت 10 گیگابایت ایجاد کنید.
اما سایت های دیگری هم هستند که سایت رایگان دارند، یکی از این سایت ها www.web.com است.
Web.com به شما سه راه حل حرفه ای ارائه می دهد تا نیازهای هر کسب و کار کوچکی را که می خواهید به صورت آنلاین بسازید و برنده شوید برآورده کنید. شما می توانید بدون دانستن کد برنامه نویسی در سه مرحله آسان یک وب سایت ایجاد کنید.
سایت دیگری که به شما کمک می کند یک وب سایت رایگان مانند حرفه ای ایجاد کنید www.handzon.com است. این سایت قادر به انواع وب سایت ها از جمله: ایجاد سایت برای انواع موبایل، آیپد و ...، ایجاد سایت برای کامپیوترهای رومیزی، ایجاد فروشگاه و انواع سایت های تجاری و شخصی می باشد. شما می توانید تنها با چند مرحله ساده به یک مالک وب سایت کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
می دانیم که تیم های طراحی وب موفق و با تجربه راه حل های هوشمندی برای طراحی وب ارائه می دهند. این راهنما به صاحبان مشاغل کمک می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند و در نهایت منجر به رونق کسب و کار شوند.
شرکت طراحی وب سایت بر اساس سال ها تجربه خدمات طراحی وب سایت حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. بدیهی است که گرفتن یک پروژه جدید بر اساس تجربه موفق مشتریان گذشته، نشانه اعتماد به تیم طراحی وب سایت و تخصص آن است.
امروزه بیشتر افراد تمایل دارند قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف با مراجعه به وب سایت ها تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام دهند. بنابراین، هر کسب و کاری به یک وب سایت قدرتمند و استاندارد نیاز دارد تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد. هنگامی که صاحبان مشاغل از هر نوع از یک تیم طراحی وب، آژانس یا شرکت برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت کاربرپسند و واکنش گرا کمک می گیرند، نیازهای روزمره آنها باید با تجربه کافی برآورده شود.
مشکل تقریباً همه صاحبان مشاغل این است که ایجاد هر نوع وب سایتی زمان بر است و به مهارت های مختلفی نیاز دارد. به همین دلیل با سپردن کار طراحی سایت خود به یک آژانس طراحی سایت، از تجربه و دانش یک تیم حرفه ای بهره می برید که در نهایت رضایت آنها را جلب کرده و در آینده نزدیک سود کافی را برای شما به همراه خواهد داشت.
طراحان گرافیک وب سایت
به طور کلی طراح گرافیک وب سایت در مورد ظاهر وب سایت تصمیم می گیرد. با انتخاب گزینه هایی از نظر چیدمان، فونت و تصاویر، نحوه تشکیل یک وب سایت قابل استفاده و زیبا را مشخص می کنند. آنها همچنین می توانند روی عناصر جانبی مانند لوگوها یا تصاویری که در طراحی نهایی گنجانده می شوند، کار کنند.
طراحان گرافیک عمدتاً در قسمت جلویی یک وب سایت کار می کنند، بنابراین باید با عناصر کدنویسی آشنا باشند. به عبارت دیگر، مرز بین طراحان گرافیک وب و طراحان وب در سال های اخیر به سرعت محو شد و بسیاری از طراحان گرافیک وب در حال حاضر به دانش اولیه فناوری های وب مانند HTML و CSS نیاز دارند.
دانش جاوا اسکریپت نیز بسیار مهم است و بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند طراحان گرافیک وب را استخدام کنند که با هر سه فناوری آشنا هستند. در واقع، طراحان گرافیک وب معمولاً با همکاری تیم های طراحی و توسعه دهندگان، وب سایت ها را زنده می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.