شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نسخه رایگان Adobe XD چقدر محدود است؟

۴ بازديد
Adobe KSD به عنوان یک محصول رایگان طراحی سایت مشهد به گونه ای طراحی شده است که می توانید به سرعت نحوه کار با آن را یاد بگیرید و با استفاده از ابزارهای کاربرپسند اپلیکیشن، بدون پرداخت هزینه روی پروژه های خود کار کنید. با این حال، بزرگترین ایراد نسخه رایگان عدم وجود برخی موارد و چیزی بیش از یک نمونه اولیه نیست.
بنابراین نسخه رایگان ممکن است برای اولین طرح یا پروژه شما کافی باشد. زمانی که صحبت از به اشتراک گذاری طرح ها یا پروژه های بیشتر با تیم یا توسعه دهندگان اپلیکیشن می شود، استفاده از نسخه رایگان قطعا کافی نخواهد بود و با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. در نسخه رایگان می توانید به صورت رایگان و از طریق گزینه File > Export آرتبوردهای مختلف خود را در قالب فایل های PNG ایجاد کنید. با این حال، نمونه اولیه رایج و تعامل بین آرت‌بوردها یکی از ویژگی‌های استثنایی است که نمی‌توانید در نسخه رایگان از آن بهره ببرید. در واقع این برنامه بدون این ویژگی ها نیز می تواند مفید واقع شود اما البته با امکانات بیشتر می توانید پروژه های خود را با سهولت بیشتری تکمیل کنید.
محدودیت های دیگر نسخه رایگان شامل تعداد محدودی فونت Typekit و 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری (در مقابل 100 گیگابایت برای کاربران Creative Cloud) است. اگر تصمیم دارید برای نسخه پریمیوم هزینه کنید، Adobe XD 9.99 دلار در ماه برای برنامه یا حدود 52.99 دلار در ماه برای مجموعه کامل Creative Cloud هزینه دارد. بسیاری از طراحان بر این باورند که Adobe Creative Cloud ارزش این قیمت را دارد، بنابراین شما می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید.
Adobe XD یک ابزار آسان برای استفاده و شگفت انگیز برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است!
در این مقاله با Adobe XD آشنا شدیم و متوجه شدیم که این برنامه ابزار بسیار مفیدی در زمینه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری است، چه بخواهید به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنید و چه بخواهید هزینه های لازم را بپردازید. که می توانید از آیتم های مختلف استفاده کنید. Adobe XD می تواند نرم افزار بسیار مفیدی برای شما باشد. استفاده از این نرم افزار ممکن است برای افرادی که تجربه بیشتری در طراحی رابط کاربری دارند کمی محدود باشد، در واقع زمانی که صحبت از پروژه های بزرگ و به اشتراک گذاری قسمت های مختلف پروژه با طراحان دیگر می شود، بهتر است خود برنامه را تغییر دهید.
Adobe XD فقط برای طراحی UI نیست! اگر تفاوت بین UI و UX را می دانید و در این زمینه تجربه دارید؛ Adobe XD می تواند در بسیاری از جنبه های ایجاد و توسعه یک برنامه کاربردی مفید استفاده شود. طراحان می توانند وب سایت ایجاد کنند، برنامه ایجاد کنند و موارد دیگر. سال‌ها از ابزارهای گرافیکی برای ساخت ماکت‌ها استفاده کرده‌اند و Adobe XD یکی از بهترین ابزارهای مورد استفاده در صنعت است.
احتمالاً بارها اصطلاح طراحی UI و UX را در زمینه طراحی وب شنیده اید. اگر این اصطلاحات را در گوگل جستجو کرده اید و هنوز مفهوم UI و UX را درک نکرده اید یا تفاوت بین این دو را نمی دانید، این وبلاگ ساده ترین مفاهیم UI و UX را در اختیار شما قرار می دهد. "UX و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید. آنچه می دانید به شما خواهیم گفت. اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان سوالی دارید، در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم!
طراحی رابط یکی از زیرمجموعه های مهم طراحی UX است. هر دو هدف نهایی یکسانی دارند. برای اطمینان از تجربه کاربری مثبت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.